Reklamace a vrácení zboží

Reklamace zboží

 

V případě, že došlo k poškození produktu během přepravy nebo má výrobek jinou vadu, máte právo na reklamaci. Vyplňte prosím náš reklamační formulář a zašlete jej společně s reklamovaným zbožím na naši adresu. O průběhu a výsledku reklamace vás budeme informovat do 30 dnů. Při oprávněné reklamaci vám vrátíme peníze, nebo zašleme nový produkt.

Postup reklamace:

  • Stáhněte, vytiskněte a vyplňte reklamační formulář.
  • Přiložte formulář a kopii faktury k reklamovanému zboží.
  • Zboží zabalte – zajistěte bezpečné zabalení, aby během přepravy nedošlo k dalšímu poškození.
  • Odešlete na adresu:
    NOL – Nakladatelství odborné literatury s.r.o.
    Na Moráni 360/3
    128 00 Praha 2 – Nové Město

 

Doklad o odeslání zboží na naši adresu (podací lístek) si pečlivě uschovejte do doby vyřízení reklamace.

Vrácení zboží

 

U nás můžete zakoupené zboží vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Na digitální obsah (např. e-booky) se však toto právo nevztahuje, pokud byl obsah zpřístupněn ihned po zakoupení se souhlasem zákazníka. Tímto souhlasem se právo na odstoupení ruší, což platí v souladu s § 1837 písm. l) občanského zákoníku.

Postup vrácení zboží:

  • Stáhněte, vytiskněte a vyplňte odstoupení od kupní smlouvy.
  • Přiložte odstoupení a kopii faktury do zásilky.
  • Zboží zabalte – zajistěte bezpečné zabalení, aby během přepravy nedošlo k poškození.
  • Odešlete na adresu:
    NOL – Nakladatelství odborné literatury s.r.o.
    Na Moráni 360/3
    128 00 Praha 2 – Nové Město

 

Doklad o odeslání zboží na naši adresu (podací lístek) si pečlivě uschovejte do doby vyřízení vrácení zboží.

Náklady na odeslání zboží hradí zákazník. Nepřebíráme zásilky na dobírku.